Schrijf geschiedenis!
Geschiedenis saai? Welnee, niet als we het hebben over heldendaden uit het verleden, mooie overwinningen en goede onderhandelingen. Deze gebeurtenissen vormen de basis voor jouw bedrijf vandaag de dag en daar profiteert de klant van mee. Daar draait het uiteindelijk om. What’s in it for the customer? Het verhaal van de bedrijfsgeschiedenis is zo beschouwd een goede verkooptool.
Van heldendaad naar klantvoordeel
Vertaal heldendaden van vroeger naar klantvoordelen van nu. Heb je als organisatie in het verleden diverse andere bedrijven overgenomen? Hierdoor kun je de klant bedienen van A tot Z. Een filiaal in het buitenland? Hierdoor kun je voordelig inkopen, waardoor de klant profiteert van aantrekkelijke prijzen.
De geschiedenis is de toekomst van jouw bedrijf, zorg daarom voor een goed verhaal. En vergeet niet: hoe wordt de klant beter van jouw daden uit het verleden?
Hulp nodig bij het schrijven van uw bedrijfsgeschiedenis? De tekstschrijver helpt je graag op weg.