Corporate storytelling
Wat is jouw unieke verhaal?

< Terug naar overzicht

Verhalen verbinden


Dat komt binnen

Klanten kopen geen product, maar een verhaal. Een verhaal dat raakt, prikkelt, inspireert en enthousiasmeert. Neem bijvoorbeeld Volvo. In de reclamespots staat niet de auto, maar een veilig gevoel centraal. Het kleine meisje dat oversteekt, terwijl de automobiliste net even is afgeleid… Dankzij het automatische remsysteem van de auto loopt het verhaal goed af, maar dit komt wel binnen.* Voel je hem?

Verhalen die raken en inspireren

Wat is jouw verhaal? Je bent je bedrijf niet zomaar begonnen. Je hebt de wereld iets te bieden. Maar hoe breng je dit over op de doelgroep? Hoe zorg je ervoor de consumenten kiezen voor jouw diensten of producten? Met een onderscheidend corporate verhaal zorg je voor verbinding, herkenning en vertrouwen. Ik help je hierbij. Ik ga op zoek naar het unieke verhaal achter jouw merk of product. Een verhaal dat inspeelt op de behoefte en lezers uitnodigt om mee te doen. Iedereen wil deel uitmaken van jouw verhaal. Dat is het doel.

Corporate storytelling Cynthia van der Waal
Een goed corporate verhaal is beeldend.

* Dit verhaal is onderdeel van de campagne ‘Moments‘ en puur gebruikt ter illustratie. Ik heb zelf geen band met het merk en niet bijgedragen aan de beschreven campagne.