Brandstory
Wonen à la Carte

Copywriting webteksten Wonen à la Carte

Wonen à la Carte is als projectontwikkelaar gespecialiseerd in Mede Opdrachtgeverschap (MO). Toekomstige bewoners hebben hierbij veel vrijheid om hun eigen huis te bouwen. De focus van het bedrijf lag in het verleden voornamelijk op de kopers (B2C). Toen ik gevraagd werd voor het herschrijven van de webteksten, is mede op mijn advies de focus verlegd naar B2B. Dat zijn immers de feitelijke opdrachtgevers van Wonen à la Carte.

Nieuwe focus


Wonen à la Carte biedt gemeenten, grondeigenaren en ontwikkelende partijen maatschappelijke en esthetische meerwaarde op het gebied van klantgerichte projectontwikkeling. Door middel van Mede Opdrachtgeverschap (MO) creëert Wonen à la Carte een succesvolle afzet, faciliteren zij maatschappelijke vraagstukken en dragen zij bij aan een optimale ruimtelijke kwaliteit van de omgeving. Het bedrijf richt zich hierbij primair op grondgebonden en gestapelde nieuwbouw.