Rebranding Oerhout
Zoβn 10 jaar geleden schreef ik voor Oerhout de webteksten. Het bedrijf uit Strijen maakt al sinds 2009 de mooiste, maatwerk meubelen. Dat doen ze nog steeds, maar nu vooral als onderdeel van exclusieve interieurproducties in samenwerking met de interieurarchitect.
Dus: tijd voor een nieuwe website en een nieuw merkverhaal! Check www.oerhout.com en maak kennis met het vernieuwde Oerhout.
ππ’π΄π΅ π«π°πΆπΈ π·π¦π³π©π’π’π π―π°π¨ π£πͺπ« π«π¦ π°π³π¨π’π―πͺπ΄π’π΅πͺπ¦?
Er zijn verschillende redenen om als bedrijf of merk kritisch naar je positionering te kijken en daarmee naar de boodschap die je vertelt.
Groei, professionalisering, productinnovaties en veranderende marktomstandigheden en klantwensen zijn veelvoorkomende redenen voor een herpositionering. Zorg dat je relevant blijft met een actueel verhaal dat past bij je organisatie Γ©n bij je klant.
Hulp nodig? Mail, DM of bel mij voor een vrijblijvend gesprek.